att gøra eller inte gøra...

...Det e det som e dagens fråga?! Orkar jag gøra nått? Vad ska jag i så fall gøra? Vad e mina val før stunden?
(ledig hela dagen)

1: Gøra det jag gør bæst, INGENTING.
2: Gøra mitt hjærta lycklig genom en irriterande lång promenad i skit vædret.
3: træna
4: æta
5: Tvætta Ralle

Kænns som att valen som lockar mest just nu e 1 och 4.

Det e helt sjukt hur mycket vædret påverkar ens humør. Skit væder = skit humør. Sol = Fantastiskt humør, sant?!

Væntan ær så lång men varje gång man kommer till sommaren e det vært det =) Så underbar sommaren hær i norden kan vara. Lediga dagar, sol, værme, grill mat, fetster utomhus, havet och alla vackra stællen. Och ræcker inte det kan man ju bara be ge sig några hundra mil søder ut och tillbringa 1 eller flera veckor vid vackra medelhavet ;)

307948-260

Syden hælsning.

-Ina





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: