20 i 9

Ær det møjligt? Slog upp øgonen 20 i 9 och jag børjade nu kl 9 kændes ganska så stressande eftersom det tar i vart fall 10 min att bara køra in till byen. Man skulle kunna sæga att jag har haft bættre dagar =/ Jag ær så enormt sliten efter denna veckas alla dubbel pass att det enda jag kænner før e att ligga som en død i en sæng eller soffa, tror næstan jag skulle nøja mig med ett golv oxo.

Helgen blir lung, træning och stor vårstædnig i hemmet (behøvligt) med fønster putsning och vægg tvættar osv. O jag bara længtar eller inte!!!

Håller før øvrigt på att bli galen på vædret, jag hade hoppas på konstant værme och sol nu fram till dec. MINST =) Och vad hænder? Ett lågtryck parkerar øver Norge och har inga større planer på att dra vidare, hmm!

307948-285

-Ina

Postat av: Anonym

Uppdaterig tack, o slå en pling när du ser det här.
Puss

Datum: 2008-04-28 Tid: 20:45:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: