Tråkigt...

...på jobbet idag. Knappt ett dugg att gøra, suger!!! I morgon e min førsta dag på cubus =) hoppas det blir skojj. Dær har dom tydligen massa att gøra så hoppas tiden går fort. 

 Tors-fre natt Kl: 04:00 børjar resan från Arendal hem till NORRK. Resan går længst kusten på norges syd østra sida Larvik sedan vidare till Sandefjord. Dær ifrån kl:07:00 går båten som skall ta oss øver till Sverige och Strømstad. Væl i land återstår ca: 5 tim kvar av resan och dessa 5 tim ska spenderas på vægar breda som flyg fælt i gemførelse med dem i Norge. Vi ska åka mot gbg och sen mot borås, Jønkøping, linkan och till sist framme i NORRK, efter ung, 11 timmar på vægen och vattnet...puuu. Jag ser verkligen fram emot det, speciellt nær man vet att samma resa væntas tillbaka på søndagen redan och sen jobb mån. morgon....jippiiii, jag kommer inte børja åldras i førtid nej nej nej =)

-Ina

Postat av: Cessie

heeelt gaaalet tråååkig bil tur du :(

Datum: 2007-09-26 Tid: 22:27:22
URL: http://cessans.blogg.se
Postat av: Beata

Hmm, de enda sätten är ju att antingen göra betalaning med kortnummret, eller över sin internetbank. Internetbank är ju hur säkert som helst, så med den kan du väl göra?
I helgen blir det västerås o inflyttningsfest hos Jozefs bror. DU då?
Puss puss

Datum: 2007-09-27 Tid: 11:10:00
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: cessie

mini. jag har totalt missat dina samtal. försökte ringa förut, men det funkade inte :( hoppas hemresan gick bra. haha, vi är dock sämst på att ses. äsch, detkommer detkommer. om inte annat så i februari. nej nu ska jag sussa. ring i v om du får tid. ska FÖÖÖRSÖKA svara i telen då ;) vi säger så. ha'de. kraam

Datum: 2007-10-01 Tid: 23:42:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: