blubb blubb = )

Hallåååå i dag har det gått så bra på jobbet, e super happy =) big time!!!
I går va jag o simmade med Mia en skit trevlig jenta haha. Simma en timme, trodde jag skulle drunkna. Brutalt jobbigt va det!!! Men nyttigt, ska springa sammen imorn innan jobbet......hon e før hurtig, men men vill ju bli fin!!

Idag fick jag en kjempe fin ring av Marius, i vitt guld och riktiga diamanter....wowwww førsta riktiga riktiga ring jag får, GLAD!!! Det va tillbud på den då och jag valde den sjælv men ændå =)

-Ina


Postat av: Cessie

hej ina. haha, nu fattar jag va du mena med att du sett sista avsnittet av one tree hill. när dom säger hejdå. men det kommer en säsong 5 & 6 också. säsong 5 är 4 år senare. alla kommer tillbaka till tree hill. har kollat klipp på youtube.com :]

Datum: 2007-09-21 Tid: 13:06:42
URL: http://cessans.blogg.se
Postat av: Tyra

hej gumman men shit har du sett programmet, berätta då!! hur var det, hur framställdes jag o stefan? Men shiiiiiiiiiiiiiiiit ohhh. När kommer du hem då? Är allt bra? såg att du fått jobb på cubus vad kul=) puss puss

Datum: 2007-09-21 Tid: 21:18:09
URL: http://www.tyras.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: