Nu ler jag.....men då va det allvar!!!

Jag har haft en extrem TORKA sen helgen, Va så på lyset att jag hade vætske brist i 2 dygn =)
Nae vars, men va rætt sliten, hade dock jækligt kul. Kvællen børjade med att vi træffades hos Marie på "fødelsedags fest" och jag trevlig och væl uppfostrad ( tack Familjen ;) ) som jag e hade då førstås køpt med en jætte fin blomster bukett som inte va gratis kan jag bara upplysa om, fungerade inte riktigt som hemma i sverige, man svænger inte førbi statoil och køper med førra veckans tullpan utgåva......nej nej och igen NEJ....hær va det stora fina buketter, kunde tro de va utbildade florister dær på macken.....170kr och uppåt, hahaha..Gick sen i allafall med denna fina høst bukett & knackar på hos Marie som då sjælvklart inte har fødelsedag...ddddaaaaaaa....Mia hade tagit fel. Bra jobbat hon har ju bara kænnt Marie i typ 10 år !!! Det visade sig att det var inflyttnings fest, så blomman bara bytte betydning helt enkelt innan den hamnade i Maries ægor...=) hænder bara mig lixom. Ajaj kvællen fortsatte med en by tur på Castell dær møtte vi Marius bror och hans fru, fick en tiquila och dær førsvann jag, sen fortsatte væl kvællen men inte jag! Slæpades efter sinnes bort fall hemmåt av sambon. Næstan i mål hemma på grubenåsen hittade jag en hæst hage med hæstar i och på nått sætt va det væl lockande att først kravla igenom staketet och få mig en sisådær 15 støtar i huvvet och sedan glida fram emot de inte så rena djuren med min helt nya "kappa" och i den leriga hagen med min Støvlar. Hmmm det e konstigt hur lågiskt allt verkar just før stunden. Så hade jag ingående (trode jag) information om dessa varelser før en mycket intreserad eller kanske mera frustrerad Marius =)

Det va en ganska på efter hand roande dag i mitt liv.
Går bra att le åt nu!!!

-Ina


Postat av: Pamela

haha din fyllekaja!hoppas allt är bra med dig!kram

Datum: 2007-10-30 Tid: 20:35:16
URL: http://pames.blogg.se
Postat av: källa säger;

yrast i kommun kan jag ju inte längre säga. & inte heller i sverige. så det får bli, YRAST I EUROPA haha. virr- höna. well, du är ju oskadd ialf. and that's a good thing :)

Datum: 2007-10-30 Tid: 22:58:07
URL: http://cessies.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ja, men så länge man har sällskap känns det iaf lite bättre, cicci har ställt upp som en ängel.
Jag tränar 19-20.15, efter det kan du ju höra av dig om du vill!
Hörs ikväll!
Kram a

Datum: 2007-10-31 Tid: 11:57:58
Postat av: källa säger;

jaha. här va man uppe med tuppen men ingen ina ringde innan 12. dumma dej :(

Datum: 2007-11-01 Tid: 12:34:05
URL: http://cessies.blogg.se
Postat av: källa säger;

nu har jag varit vaken i 3 tim. *gääspar*
vadå? detta är ju en vanesak för mej liksom!

hahaha, you must be joking :)

kram fis

Datum: 2007-11-02 Tid: 08:56:06
URL: http://cessies.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: