Fest i kvæll!!!

Hos oss, kom barra....; )

Marius har bjudit hem folk från sitt nya jobb. Elkøp! (cicci hælsa Tes att det e lagkamrater till henne) Ska bli kul o se va det e før folk. Blir væl en och annan singstar låt kan jag tænka...=) Och jag vill aldrig slæppa micken som vanligt o inte Marius heller så det slutar med att vi sitter i varsin ænde vid micken och skrålar medans de andra skålar !!! Jaja men det blir nog roligt, jag e bara lite sliten efter en 6 dagars arbets vecka, bara ett par glarre vin så e man på topp igen. Vet inte vad jag ska ha på mig, mina naglar som jag gjort børjar falla av, hela jag e ett vrak. Men du Elin....det e ta mig faan roligt næstan jæmt ; )

Uppdaterar med bilder.

-Ina


Postat av: -du är en bitter liten man med stora bröst säger;

fest fest fest. inte för min del, dega dega dega. jaaa, pelles kiosk :) lilla pelle liksom. brukar se honom på stan ibland. tror han har en kiosk där nu. numera ägs ju pelles kiosk av cherbell & tony. mitt "lördags godis" består av gröna oliver *nam nam* okej, så tes lagkamrater säger du, typ som elgiganten altso, för jag antar att det inten är folk hon känner irl? (in real life).

Datum: 2007-10-20 Tid: 12:57:28
URL: http://cessies.blogg.se
Postat av: du är ful & äcklig & luktar snusk säger;

haha ajuste hula hulan hade jag helt glömt bort. gu jag är också fest sugen nu. men Nej! jag ska ta't lugnt i helgen. aa ring sen pluttan.

Datum: 2007-10-20 Tid: 15:53:37
URL: http://cessies.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: