De små detaljerna...

Kan gøra vardagen så mycket roligare.

 

Jaha då satt man hær kl 6 då och kan inte sova mera, vaknade vid 4 nær sambon dunkade ner i sængen då va det dax før honom att sova och då vaknade jag och kan inte somna om. Ska snart ut o springa ett varv bara væntar på att det ska ljusna lite ute.
Længtar så dant till næsta helg, inte den som kommer utan næsta, då e vi lediga både jag o Marius på lørdagen och søndagen och jag har tjatat till mig IKEA tur!!! =)
Snart e det på tiden att åka hem till NORRK. o læmna Liam =( har  ingen lust, orkar inte køra långt vill inte læmna Liam och tider går så fort så jag hinner ændå ingenting. Længter efter familjen då i vanlig ordning. Satan nu har jag fått en længtan till julen, nær det ændå e kallt så kan det ju vara JUL, mys o gran o ljus o god mat, længtar.
Nær juag tænker på julen saknar jag min lya på Styrmansgatan 32 vældigt mycket, va mysigt dær =( Kommer bli så hær med men ibland måste man sakna lite.

saknar henne med
image61
ELIN o JAG!!!!

-Ina

Postat av: Beata

Ja, jag pluggar rätt mkt ja :) Uh.
Ja, visst är det perfa att ha bloggar så man kan "följa" allas liv ändå!
Hoppas allt är bra, puss puss

Datum: 2007-10-17 Tid: 09:40:22
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: cessie

ja, mej glömde du totalt bort igår. ingen fara. hade mor&dotter dag/kväll/natt igår ialf :) men idag är jag hemma i city, igen. boooring!! juste, gå in på http://journalen.blogg.se (emma frisörs blogg) hon förklarar i bloggen allt vad som är vad i stilmallen. kanske du kan knepa ihop din blogg ialf :) krampusss

Datum: 2007-10-17 Tid: 13:15:37
URL: http://cessies.blogg.se
Postat av: Anonym

en vän till tes (och även oss andra nu). ser du inte att sista bilden är på tes & kim? aa visst kan jag hjälpa. men mena bara att du kan ju kolla lite. är inte så svårt sen ialf :) yes, call Me...

Datum: 2007-10-17 Tid: 14:22:52
URL: http://cessies.blogg.se
Postat av: vicky

Tjoho!! ja det ska bli underbart o resa, det är mycket planering o spar som gäller nu, ja blir ju heelt nojjig när vi ska åka så långt vett du o flyga SÅÅÅ länge=/ men det blir nog bra! fasan va fräsch lägenhet ni har då!! asgrym ju. ja o nicke kollar på bostadsrätter men fan va dyrt det är alltså.. hoppas allt är bra med dig! kram V

Datum: 2007-10-17 Tid: 22:17:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: