11 timmar jobb.


Då har dagen D børjat...uff, lång dag framfør mig. 11 timmar hær i butiken. Men vad gør man inte før de dær återkommande igentligen så betydande fula lapparna?! Ska till Sverige i helgen, hem till Norrk. here  I come=) Och Cicci den hær gången ska vi ses!!!
Nu æter jag typ godaste bullen till frukost, as nyttigt or NOT. Lyssnar på musik jag hørt 25 gånger innan. Kan bli en låååååång dag.

-Ina

Postat av: cicci

JAA DET SKA VI.! annars blir jag upprörd. frustrerad. totaly crazy :P (vilket jag i&fs kanske redan är) nae skämt &sido. vi ska spendera tid tillsammans för det är ett ´MÅSTE´ & ta igen all förlorad tid :) you rock. pussssssssssss<3

Datum: 2007-08-28 Tid: 12:10:40
URL: http://cessans.blogg.se
Postat av: cicci

& en sak till. skulle väl vara himla roligt att dra ihop typ kim, freddie, natta & co till helgen & festa. eller? jag kan ju prata med dom & se va dom har planterat för helgen :) jag träffar ju dom ganska ofta, men du ser dom ju aldrig. va tycks?

Datum: 2007-08-28 Tid: 14:53:15
URL: http://cessans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: